Homepage di Nienteansia.it
Switch to english language  Passa alla lingua italiana  

You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Forum di Psicologia di Nienteansia.it. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

61

Sunday, June 9th 2019, 9:54pm

Quoted

Praticando powerbuiding non posso stare troppo basso coi carbo, di conseguenza tanta H2O la porto dentro con questo macronutriente.

Conosci Alessandro Scheraggi? Io mi forzo sia nell'idratazione che nell'alimentazione.
No one knows a prescription drug’s side effects like the person taking it.

Make your voice heard.

Birdy

Colonna del Forum

• "Birdy" is male
  • "Birdy" has been banned

Activitypoints: 5,213

Date of registration: Jul 5th 2015

• Send private message

62

Sunday, June 9th 2019, 10:23pm

Conosci Alessandro Scheraggi? Io mi forzo sia nell'idratazione che nell'alimentazione.

Adam ti giuro, prima che leggessi la tua domanda, ero perfettamente convinto che fosse un obbligo civile e morale di conoscere vita morte e miracoli del consumatore di caramelle gommose.

Ho letto tantissimi tuoi post ed ho imparato tantissimo; sei super preparato e fornisci sempre fonti attendibili (link a pubblicazioni scientifiche).

Ti ringrazio pubblicamente perchè grazie a te ho conosciuto tantissimi aspetti che ignoravo completamente (psichiatria, farmacologia in genere etc...)

Lightweight baby...yeah buddy (tu sai) :beer:

63

Wednesday, June 12th 2019, 9:23pm

Le caramelle gommose sono il top. Grazie Birdy, :beer:
No one knows a prescription drug’s side effects like the person taking it.

Make your voice heard.