Homepage di Nienteansia.it
Switch to english language  Passa alla lingua italiana  

You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Forum di Psicologia di Nienteansia.it. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

caos 1945

Utente Attivo

• "caos 1945" has been banned
  • "caos 1945" started this thread

Activitypoints: 163

Date of registration: Jun 12th 2013

• Send private message

1

Thursday, June 13th 2013, 5:07pm

disinteresse

Non vi da fastidio quando parlate con qualcuno dei vostri problemi e vi rispondono:" non pensarci" oppure " prima o poi passerà" perchè non gliene frega niente e non capiscono il vostro problema X( ?(

Marcoz14

Amico Inseparabile

Activitypoints: 3,598

Date of registration: May 1st 2013

• Send private message

2

Thursday, June 13th 2013, 5:22pm

Non vi da fastidio quando parlate con qualcuno dei vostri problemi e vi rispondono:" non pensarci" oppure " prima o poi passerà" perchè non gliene frega niente e non capiscono il vostro problema X( ?(
Non più, ho imparato a fregarmene altamente se succede.
Non parlo mai dei miei problemi se l'interlocutore non può capire. Non conoscendo l'argomento userebbe solo frasi di circostanza.
Se però questa storia avvenisse difronte ad un "non pensarci" mi faccio una bella risata... perchè so di saperne mooolto più del mio interlocutore e lo capisco all'istante che non ci capisce una mazza. :)